poniedziałek, 8 września 2014

Naszyjnik Lovely


Naszyjniki Lovely tworzone są z myślą o kobietach, które chcą się wyróżniać. Multikolor i forma błyskawicznie zmieniły prostą i klasyczną stylizację w niebanalny outfit. 




Granatowe rurki i biały t-shirt - to mój ulubiony zestaw na co dzień. Ale, żeby każdego dnia nie wyglądać tak samo, za każdym razem w jakiś sposób trzeba go urozmaicać. Smaku doda elegancka torebka, wysoka szpilka, albo niebanalna biżuteria. Dzisiaj postawiłam na multikolorowy naszyjnik firmy Lovely. Jak Wam się podoba efekt końcowy?












Mam na sobie:

Naszyjnik_Lovely
Bluzka_Zara
Jeansy_Levis
Buty_Salamander

15 komentarzy:

  1. cudny jest ten naszyjnik

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik zachwyca! Śliczny jest ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze powtarzam, że dodatki są najwazniejsze i tutaj własnie to widac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie zadbane stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomicie prezentuje się z dżinsami Mega;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja ma w sobie to coś. Mnie przekonuje, sama bym taką założyła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjniki mogą podkreślić piękno całej stylizacji. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne naszyjniki na pewno sprawią, że stylizacja będzie oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorowy naszyjnik. Sprawdzi się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik oryginalny, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie tylko naszyjnik, ale cała kreacja jest bardzo stylowa.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!